KOMMUNEPLAN 2017 - AFLYST

• Min. tilladte miljøklasse

• Max. tilladte miljøklasse

• Udstykningsforbud

Udstykning er tilladt inden for rammeområdet

• Notat: Generelle anvendelsesbestemmelser

Områdets anvendelse fastlægges til erhvervsformål. Indenfor området kan der etableres erhverv i form af håndværks- og værkstedsvirksomhed, lager med mere. Rammeområdet er udpeget som potentialeområde for byomdannelse, hvor der vurderes at være fremtidige muligheder for at ændre anvendelsen og byomdanne området. Dette forudsætter dog en fremtidig samlet planlægning for området.

• Notat: Bebyggelsens omfang og udformning

En del af rammeområdet er udpeget som område, hvor der er særlig mulighed for placering af byggerier over 6 etager (dvs. 7 etager og derover). Dette forudsætter dog en planvurdering, der belyser konsekvenserne af et evt. højt byggeri i forhold til omgivelserne, inden der tages stilling til, om der skal laves en detailplanlægning for høje huse inden for området.

• Status

Kladde til forslag